tisdag 17 november 2009

Bra start på veckan.

Jag var ute och körde ett bra pass på rullskidorna igår, det blev sammanlagt 20 km, men två en minuts stopp för intag av vatten, har fina blåsor i händerna idag. Som vanligt var jag nere på Ribban och körde, skönt att komma ifrån alla bilar och bussar. Det var en mindre invation av rullskidlöpare, möte hela två andra som jag antar också tränar inför Vasan. En annan sak som jag har noterat när jag är ute och rullar är att nästan alla hundar blir riktigt aggressiva när de hör/ser mig komma, känns skönt att de flesta är kopplade och att de andra lyder sin husse/matte. Dagen då en okopplad kamphund med sin testosteronpumpad tillika anabolaknaprande husse försöker bita mig i vaderna alternativ rumpan kommer jag att försvara mig med mina kolfiberstavar med diamantspetts, ett dödligt vapen...

Nu blir det tentaplugg.

Ha de fint!
/Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar